ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025
KAMPANIA SPOŁECZNA 2025/2026
Data publikacji: 05.03.2025
- Nazwa i adres Zamawiającego
Polski Związek Amp Futbol
- Łazienkowska 14
00-449 Warszawa
Adres strony internetowej: www.ampfutbol.pl
- Opis przedmiotu zapytania
Przedmiotem zapytania jest usługa marketingowa w postaci przygotowania szczegółowego
media planu, zakup mediów, przygotowania strategii komunikacji, przygotowania materiałów graficznych, materiałów wideo do kampanii społecznej, która jest dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Link do projektu i poprzednich realizacji w ramach kampanii społecznych: https://futbolplus.org/
- Opis kampanii:
1) Tytuł kampanii: „Futbol Plus – Gramy dalej Razem”’
2) Typ kampanii: Kampania społeczna prowadzona w mediach: telewizja, radio, media społecznościowe, internet, outdoor,
W ramach projektu należy przygotować:
- Strategie komunikacji i scenariusz
- Spot telewizyjny 30 sek.
- Spot radiowy 30 sek.
- Reformaty na potrzeby kampanii w internecie zgodnie z rekomendowanym media planem
- Krótkie formy wideo do internetu – 3 szt.
- Grafiki do social mediów zgodnie z rekomendacja strategiczną
- Reformaty do outdooru
- Mailingi do grupy docelowej zgodnie z rekomendacjami z media planu
3) Cele kampanii: Budowa pozytywnego wizerunku osób i sportowców (w tym dzieci) z niepełnosprawnościami zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie (w tym wśród rówieśników).
Zależy nam na pokazaniu piłki nożnej jako ogólnodostępnego sportu dla wszystkich dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Zmiana świadomości społecznej dotyczącej osób z niepełnosprawnościami przeciwdziałająca dyskryminacji tej grupy. Promocja aktywności fizycznej wśród osób z niepełnosprawnościami oraz osób pełnosprawnych. Pokazanie inkluzywności i działań jakie realizuje Polski Związek Amp Futbol na rzecz OzN i pełnej integracji z osobami sprawnymi.
Dotarcie z kampanią do minimum 5 milionów użytkowników i zmiana postaw społecznych u minimum 10% osób do których dotarła kampania wobec osób z niepełnosprawnościami.
- Założenia kampanii:
1) Kampania powinna być zaplanowana w przedziale czasowym 12/2025 – 01/2026, gdzie kampania w radio i telewizji emitowana będzie minimum 14 dni.
2) Zaproponowany mediaplan musi zawierać: kampanię spotową w ogólnopolskiej telewizji, kampanię spotową w dwóch ogólnopolskich stacjach radiowych, kampanię w Internecie i outdorze.
3) Przeprowadzenie badania CAWI przed i po kampanii
4) Emisja spotu telewizyjnego (30 sek.) i radiowego (30 sek.) oraz krótkich form wideo na potrzeby kampanii
5) Raport z działań kampanii
6) Przygotowanie materiałów graficznych i przeformatowań
7) Monitoring mediów
8) Realizacja sesji zdjęciowej
9) Propozycja min. jednego influencera który weźmie udział w kampanii zgodnie ze strategią
- Budżet kampanii: 330 000,00 zł
Szczegółowy podział budżetu na realizacje zgodnie z wnioskiem będzie przekazany w indywidualnych rozmowach.
- Kryteria wyboru agencji realizacji kampanii
1) Doświadczenie agencji w prowadzeniu kampanii społecznych i komercyjnych (ilość przeprowadzonych kampanii)
1kampania, 2 pkt – 2 kampanie, 3 pkt – 3 kampanie – 4 pkt, 5 kampanii i więcej – 5 pkt.
2) Efektywność zasięgowa przedstawionego mediaplanu – 0-3 pkt (3 pkt – najwyższa efektywność
zasięgowa wśród nadesłanych ofert)
3) Realizacja wszystkich założeń do kampanii zawartych w punkcie 4
0–3 pkt (3 punkty za spełnienie wszystkich założeń)
4) Kreatywne wykorzystanie social mediów i działań w internecie w kampanii – 0-2 pkt (2 pkt – najlepsza propozycja wg
Zamawiającego, 1 pkt – druga najlepsza propozycja wg Zamawiającego)
5) Atrakcyjność zaproponowanej strategii działań wg oceniających, przy założeniu oceny wg wag:
– 80% – atrakcyjność i realność zaproponowanej strategii wraz z wyborem influencera do kampanii
– 20% – zwiększenie realizacji zasięgu niż zaplanowano w zapytaniu
- Zapytanie dotyczy kodu CPV
7311z – działalność agencji reklamowych
- Waluta w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją zamówienia PLN
- Opis sposobu przygotowania oferty
Wymagania podstawowe:
1) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
4) Minimalny termin płatności od daty wystawienia faktury – 14 dni
Zawartość oferty.
Kompletna oferta musi zawierać:
1) Szczegółowy media plan zawierający: rodzaj mediów, opisane formaty, liczby emisji każdego
formatu, prognozowany zasięg każdego formatu.
2) Strategię komunikacji kampanii
3) Informacje potwierdzające spełnienie poszczególnych kryteriów oceny
4) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zał. nr 1)
- Osoba kontaktowa w sprawie niniejszego zamówienia
adres mailowy: katarzyna.nicewicz@ampfutbol.pl
- Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
Ofertę wraz z oświadczeniem prosimy przesłać elektronicznie na adres
katarzyna.nicewicz@pzts.pl.pl do dnia 05.04.2025 do godz. 24.00.
Oferty niekompletne, przesłane po terminie lub pod inne niż wskazane adresy nie będą rozpatrywane
przez Zamawiającego.
12.Kryteria wyboru ofert
Zamawiający porówna oferty i przyzna punkty w oparciu o kryteria wyboru oferenta zamieszczone w Pkt. 6 niniejszego zapytania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wybór ofert
Wybór ofert nastąpi w dniu 15.04.2025 i zakończony zostanie protokołem. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów oraz spełni pozostałe wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym. Oceny i wyboru ofert dokona Komisja w której skład wchodzą Członkowie Zarządu PZTS.
Po dokonaniu oceny i wyborze oferty zostanie sporządzony protokół podpisany przez członków Komisji. Następnie, wybranego kontrahenta Komisja zaprosi do podpisania umowy.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert dla danego zapytania.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą mailową oraz w formie ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
Ogłoszenie zwycięzcy niniejszego postępowania ofertowego nastąpi w dniu
15.04.2025.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty
Wymagania formalne wobec Oferenta/Wykonawcy:
– posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub
Krajowego Rejestru Sądowego;
– posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
– nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli zobowiązuje się w ramach podpisanej umowy do przechowywania w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz udostępnienia kontroli dokumentacji związanej z niniejszym zleceniem do dnia 31 grudnia 2027 r.
Powyższe zapisy reguluje również załącznik nr 1.
- Uwagi i postanowienia końcowe
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania, unieważnienia lub zmiany zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.
Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.